duminică, 8 mai 2011

Ab initio



I can't feel my wooden pen. But I still got my mouse.
Sub auspiciile metonimice ale acestui moto (rezultat în urma ședinței de astăzi, 08.05.2011) debutează blogul nostru, propunându-și să solidifice părerile evanescente, pierdute prin baruri, bancuri și parcuri, ale unei filoloage și ale unui gamer poet, publicat la edituri obscure.
Dincolo de superficialitățile lui în domeniul meu și de orgoliile mele tot în domeniul meu, fiecare dintre noi se va limita la poiana lui de competențe- eu voi posta regulat recenzii ale diferitelor cărți care îmi pică în mână și mi se lipesc de ghiozdan, iar el va fi invitat ocazional (mai precis, de două ori pe lună) să defileze cu entuziasm prin fantasmagoriile jocurilor adventure. Întregul nostru demers a primit numele de quest literar. Desigur, picanteria blogului va fi rezervată poemelor informaticianului dintre noi.
Prin urmare, ola small dickie va surprinde mauși în pixul gol, iar eu, alina pixcupescu, voi rămâne ce-am fost- un maus de bibliotecă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu